fbpx

POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV

Ti splošni pogoji poslovanja določajo pravila uporabe spletne trgovine calivita.si ter veljajo in urejajo pravice in obveznosti med kupcem in podjetjem CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana, matična številka: 8353301000 (v nadaljevanju prodajalec), v zvezi z nakupom blaga, dogovorjenim preko te spletne trgovine.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-2), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), priporočili TZS, mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje, Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter drugo relevantno področno zakonodajo.

Ti splošni pogoji veljajo kot primarni in obvezni vir prava, ki ureja pravno razmerje med prodajalcem in kupcem in imajo v tem smislu prevladujoč učinek nad vsemi drugimi možnimi viri ter nadomeščajo vse druge pisne ali ustne splošne pogoje drugih oseb, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. V primeru kakršnega koli neskladja med tem splošnimi pogoji in vsemi drugimi veljajo ti splošni pogoji, razen če se stranki pisno dogovorita drugače.

Pred oddajo naročila je kupcu na voljo povezava do splošnih pogojev. Z oddajo spletnega naročila se šteje, da se kupec strinja s splošnimi pogoji, ki ga zavezujejo. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Nakup izdelkov prek spletne trgovine brez strinjanja s splošnimi pogoji poslovanja ni mogoč.

Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani https://www.calivita.si/article/legal/legal/company/, kupec pa si jih lahko vsakokrat tudi prenese, shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo.

Podatki, ki jih posredujete pri nakupu se varujejo skladno z lokalno in evropsko zakonodajo o varovanju osebnih podatkov. Prenos vseh podatkov je zaščiten z varnim SSL protokolom.

Pogodbeni jezik je slovenščina.

 

POMEN IZRAZOV

Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih imajo naslednji pomen:

Kupec je oseba, ki kot registriran uporabnik opravi nakup v spletni trgovini calivita.si.

Registriran uporabnik je pravna ali fizična oseba, ki je izpolnila registracijski obrazec in pridobila geslo za vstop v spletno trgovino.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Podjetnik ali podjetje, je vsaka fizična oseba, pravna oseba ali druga institucija, ki ni potrošnik.

 

Uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, ki uporablja portal calivita.si.

Prodajalec je CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana, matična številka: 8353301000.

 

NAROČANJE IZDELKOV PREKO SPLETNE STRANI

V spletni trgovini calivita.si je izdelke mogoče naročiti za območje Republike Slovenije in ostalih držav članic EU, naročanje izdelkov pa je mogoče samo v slovenskem jeziku.

V spletni trgovini lahko nakup opravijo samo registrirani uporabniki oz. člani Calivite.

Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odda – tj. ko kupec klikne na gumb »Končno naročilo«.

Če izdelka ni na zalogi, bomo uporabnika o tem obvestili v roku 1 delovnega dne po oddanem naročilu in mu povrnili morebitne stroške, ki so iz tega naslova že nastali.

Kako postati član Calivite?

Član Calivite lahko postanete ob nakupu izdelkov v vrednosti nad 65 TT. Ob nakupu lahko izpolnite prijavnico, ki jo dobite v prodajalni Calivite, na Barjanski cesti 60, v Ljubljani. Prijavnico lahko naročite tudi po telefonu na številko 080 16 61 ali po elektronski pošti na naslov trgovina@calivita.si.

Izpolnjeno prijavnico pošljite na naslov CaliSi, d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana. Po prejemu vseh podatkov vam bomo izdelali člansko izkaznico ter dodelili člansko številko.

Oddano naročilo predstavlja pogodbo sklenjeno na daljavo, ki je shranjena v elektronski obliki na strežniku matične družbe ter v pisni obliki, v prostorih CaliSi d.o.o. ter pri ponudniku hrambe, s katerim ima CaliSi podpisano pogodbo o obdelavi podatkov. Pogodba sklenjena na daljavo (naročilo) bo obravnavana kot strogo zaupno. Pisni izvod naročila CaliSi d. o. o. pošlje kupcu skupaj z naročenimi izdelki. V kolikor želi kupec naknadno prejeti dodaten izvod naročila, to pisno sporoči CaliSi d. o. o., ki mu ga pošlje v primernem roku. Za pošiljanje dodatnega izvoda naročila se zaračunavajo stroški kopiranja in pošiljanja. Registriranim uporabnikom je naročilo v elektronski obliki v vsakem trenutku dostopno tudi v njegovem uporabniškem profilu.

 

POSTOPEK ODDAJE NAROČILA

Za nakup v spletni trgovini se je potrebno registrirati.

Novi uporabnik se na portalu calivita.si/registration registrira tako, da v obrazec za nove uporabnike (Nov uporabnik) označi svojega sponzorja, vnese obvezne podatke (ime, priimek, poštna številka, mesto, naslov, GSM, e-pošta, Calivita geslo) ter potrdi, da je seznanjen s pravili in predpisi. Po kliku na gumb »Pošlji« dobi nov uporabnik na elektronski naslov, ki ga je navedel v prijavi, aktivacijsko povezavo. S klikom na povezavo uporabnik potrdi prijavo na portal. Pri nadaljnjih vpisih mora uporabnik v portal vnesti člansko izkaznico in elektronski naslov.

Osebe, ki so že člani Calivite, se na portalu calivita.si prijavijo tako, da na uvodni strani klikne gumb »Prijava« ter vpiše svojo člansko številko in elektronski naslov.

Po vpisu na portal uporabnik izbere izdelke, ki jih želi naročiti. Izdelek izbere s klikom na gumb »Dodaj v košarico«, pri čemer pred tem izbere količino želenih izdelkov s kliki na + za dodajanje izdelkov in s klikom na – za odstranjevanje izdelkov. Predstavitev in slika izdelka se nahaja ob vsakem posameznem izdelku.

Pri pregledu košarice lahko uporabnik odstrani izbrane izdelke ali pa spremeni njihovo količino.

V naslednjem koraku uporabnik izbere želeni tip dostave oz. prevzema. Po kliku na gumb »Naprej« se uporabniku izpiše stanje bonusa (če je ta na voljo) in posledično možnost unovčenja popusta pri nakupu. V nadaljevanju uporabnik izbere način plačila in klikne na gumb »Naprej«, kjer preveri podatke o naročniku in naslovniku ter jih po potrebi spremeni. V naslednjem koraku se na ekranu izpišejo podatki o naslovniku (naročnik, naslovnih, artikli), kjer ima uporabnik možnost pregledati celotno naročilo. V primeru, da želi uporabnik narediti spremembo v zvezi z artikli, mora s kliki na gumb »Nazaj« priti v košarico iz katere lahko odstrani izdelke, ki jih ne želi naročiti.

Na koncu uporabnik prebere splošne pogoje poslovanja spletne trgovine CaliSi, d. o. o. in potrdi, da se z njimi strinja. V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji nadaljevanje naročila ni možno. S klikom na gumb »Končno naročilo« je naročilo zaključeno. Kupec dobi potrdilo o naročilu na elektronsko pošto. Če želi kupec po prejemu potrdila o naročilu odstopiti od naročila, mora to nemudoma sporočiti na elektronski naslov trgovina@calivita.si ali to sporočiti po telefonu na brezplačno telefonsko številko 080 16 61 ali mobilno številko +386 41 673 794.

Pred pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov je uporabnik obveščen o naslednjih podatkih na jasen in razumljiv način:

–          identiteto podjetja, da je prodajalec podjetje CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana,

–          kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronski naslov trgovina@calivita.si, telefonska številka 080 16 61)

–          o bistvenih značilnostih blaga, storitev ali digitalne vsebine (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),

–          o dostopnosti izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

–          o pogojih dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave, stroški dostave),

–          o cenah, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave,

–          o načinu in pogojih plačila in dostavi,

–          o časovni veljavnosti ponudbe,

–          o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,

–          o pojasnilu postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stiske s kupci,

–          o trajanju pogodbe, kadar je to primerno in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen – čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem,

–          o seznanitvi z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine,

–          o seznanitvi z dejstvom, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe,

–          o seznanitvi z višino stroškov vračila blaga, če pri pogodbah sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti,

–          o podrobnosti postopka uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe z navedbo njihovih izjem in rokov skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe,

–          funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar je to primerno,

–          informacijo o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno,

–          o seznanitvi z neobstojem pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s 135. členom ZVPot-1 nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

PODATKI O NAROČILU

Dostavljenim izdelkom prodajalec priloži pisen dokument, ki vsebuje naslednje informacije:

podatek, da je prodajalec CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana,

podatek o kupcu: ime, priimek in naslov,

podatek o naročenih izdelkih,

cena izdelkov, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami,

obvestilo o pridobljenih točkah,

morebiten strošek dostave,

naslov za dostavo (v primeru, da se le–ta razlikuje od naslova kupca).

 

CENE IN PLAČILO

Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene v spletni trgovini v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV. V času trajanja posebne oblike prodaje (v času sezonskih znižanj, razprodaj, akcijskih razprodaj, razprodaj blaga z napako ter v času drugih akcijskih ponudb trgovcev, v okviru katerih lahko potrošniki kupijo izdelke po nižjih cenah od tistih v redni prodaji). CaliSi d. o. o. objavi znižano ceno, ki velja v času trajanja posebne oblike prodaje blaga, ter najnižjo ceno, ki jo je CaliSi d. o. o. za isti izdelek uporabila v obdobju 30 dni pred izvedbo posebne oblike prodaje.

Znesek poštnine in morebitne kupnine (če se uporabnik odloči za način plačila po povzetju) nista všteta v ceno izdelkov in se obračunata v košarici.

Pridržujemo si pravico do napak pri cenah na portalu calivita.si, o čemer bomo kupca obvestili v 1 delovnem dnevu od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Izdelki, ki jih kupec naroči na portalu calivita.si se lahko plačajo na naslednje načine:

ob osebnem prevzemu v trgovini z gotovino, plačilnimi ali kreditnimi karticami,

  • po povzetju,
  • po predračunu (e-banka, UPN nalog, …),
  • preko Pay Pal računa,
  • s kreditnimi karticami Diners, Visa, Mastercard.

V primeru plačila po predračunu se naj kupec sklicuje na naslednje podatke:

CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana

TRR (NLB): SI56 0201 0026 2942 716

Sklic: Za sklic uporabite številko naročila.

Podatke za plačilo po predračunu bo kupec prejel tudi po elektronski pošti.

 

DOSTAVA

Dostava se izvede na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Dostava naročenih izdelkov je mogoča na območju Republike Slovenije in ostalih držav članic EU.

Kupec ima na voljo dostavo preko Pošte Slovenije ali podjetja GLS. Stroški dostave se obračunajo po spodaj navedenem ceniku partnerjev, preko katerih dostavljamo naročene izdelke. Izdelki bodo dostavljeni v embalaži, ki zagotavlja zaupnost narave izdelka.

Rok za dostavo znotraj Slovenije je 2 – 3 delovnih dni in rok za dostavo v druge države članice EU je rok 2 – 5 dni od prejema plačila. Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila po povzetju. Prodajalec ne odgovarja za zamudo pri dostavi, ki je nastala zaradi okoliščin na strani dostavljavca.

Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo. Vaše naročilo (pogodba) postane veljavno, ko ga odpošljete. Cene veljajo na dan odpošiljanja naročila.

Za nakup nad 50 EUR je poštnina v Sloveniji brezplačna (v kolikor je vrednost nakupa oz. odkupnina po odštetem bonusu manjša od 50 EUR, je potrebno poštnino plačati). Za dostavo v ostale države članice EU je poštnina brezplačna nad neto zneskom nakupa 100 EUR.

Cenik storitev pošiljanja znotraj Slovenije:

Poštnina glede na težo paketa (z DDV):

0 – 2 kg = 4,47 EUR

2 – 5 kg = 5,47 EUR

5 – 10 kg = 6,63 EUR

10 – 15 kg = 7,79 EUR

15 – 20 kg = 8,95 EUR

Poštnina glede na težo paketa (z DDV):

0 – 30 kg = 5,03 EUR

 

ODGOVORNOST

Prodajalec ni odgovoren za posledice, ki bi nastale zaradi uporabe naročenih prehranskih dopolnil ali drugih izdelkov, ki niso v skladu z navodili za uporabo za naročene izdelke.

Pred uporabo natančno preberite navodila za uporabo. Priporočene dnevne količine oziroma odmerka se ne sme prekoračiti. Izdelke shranjujte nedosegljivo otrokom!

Prodajalec zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. V primeru netočnih podatkov bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo že naročenega artikla, na katerega se sprememba nanaša.

Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Prodajalec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Prodajalec prav tako ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom spletne trgovine priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.

 

ODSTOP OD POGODBE ZA FIZIČNE OSEBE, NAPAKE, VRNITEV IN ZAMENJAVA IZDELKOV

Zaradi svoje narave, velja za izdelki, naročene preko spletnega portala www.calivita.si, izjema od pravice do odstopa od pogodbe skladno s 7. odstavkom 135. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot – 1), ki govori o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če potrošnik po dostavi blaga ta pečat odpre.

To ne velja v primeru napake, storjene s strani prodajalca ali dostave napačnih izdelkov.

V primeru, da kupec po dostavi ni odprl pečata, ima pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. O odstopu od pogodbe mora kupec obvestiti prodajalca z nedvoumno izjavo na naslov CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana. Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko kupec predloži tudi na obrazcu za odstop od pogodbe spletnega naročila (priloga 2).

Odstopni rok začne teči z dnem, ko kupec pridobi dejansko posest nad blagom.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Kupec blago vrne ali izroči prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je kupec prodajalca obvestil o odstopu od pogodbe. Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Edini stroške, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov, ki ga potrošnik vrne na svoje stroške s pomočjo poštnih ali drugih logističnih storitev različnih dostavnih ponudnikov ali na svoje stroške z vračanjem na naslov CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu CaliSi d. o. o. brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo povrne vsa prejeta plačila. Prejeta plačila bo prodajalec vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec prodajalcu ne posreduje dokaza, da je blago poslal nazaj.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas o tem takoj obvestite ali sprožite postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenija ali GLS). Takšen paket je potrebno osebno dostaviti na najbližjo pošto oz. GLS enoto v enakem stanju kot ob prevzemu, poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

NESKLADNOST BLAGA

Blago je skladno s prodajno pogodbo kadar:

–          ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

–          je primerno za poseben namen, za katerega  ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,

–          je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodi, ter

–          je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Primarnost izdelka se preverja s primerjavo drugega, brezhibnega artikla enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.

JAMČEVALNI ZAHTEVKI V PRIMERU NESKLADNOSTI BLAGA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor je obvestil CaliSi d. o. o. in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:

1. zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava),

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec mora CaliSi d.o.o. o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Obvestilo o neskladnosti blaga lahko potrošnik sporoči osebno, o čemer mu CaliSi d. o. o. izda potrdilo, ali ga pošlje na naslov: CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana, telefonska številka 080 16 61 ali mobilna številka +386 41 673 794.  Potrošnik mora CaliSi d. o. o. omogočiti, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, CaliSi d. o. o.  pregleda.

CaliSi d.o.o. pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 delovnih dni od prejema reklamacije in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovan naslov.

Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

Potrošnik lahko zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko obvesti CaliSi d.o. o. o neskladnosti blaga, ki ni daljši od 30 dni, da mu CaliSi d. o. o. brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje in razlogih za njegovo podaljšanje CaliSi d.o.o. obvesti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.

V kolikor se potrošnik ne strinja s sklepom prodajalca v primeru reševanja reklamacije ima možnost pritožbe. Pritožbo mora kupec poslati v 30 dneh od dne prejema sklepa. Pritožbo rešuje komisija, ki kupcu na kratko pojasni odločitev. CaliSi d.o.o. pisno odgovori kupcu v najkasneje v roku 8 delovnih dneh od prejema pritožbe in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov.

V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti  blaga bo CaliSi d. o. o. izvedla vrnitev vplačila nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Za vsa vprašanja, pritožbe, reklamacije lahko kupec v vsakem trenutku kontaktira CaliSi d.o.o. na navedene kontaktne podatke. CaliSi d.o.o. v najkrajšem možen času oz. najkasneje v zakonsko določenih rokih odgovori kupcu na njegovo vprašanje, pritožbo oz. reklamacijo.

 

NESKLADNOST DIGITALNE VSEBINE

Digitalna vsebina ali storitev je skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve kadar:

– ustreza opisu, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve;

–  je primerna za poseben namen, za katerega jo potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil podjetje najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, podjetje pa je s tem soglašalo;

– je dobavljena skupaj z vsemi dodatki, navodili, vključno z navodili za namestitev, in s pomočjo strankam, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, in

– je posodobljena, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Potrošnik lahko v primeru neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve:

–          zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve,

–          zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali

–          odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Navedene pravice potrošnika prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve obvestil podjetje.

 

ODSTOP OD POGODBE O DOBAVI DIGITALNE VSEBINE ALI DIGITALNE STORITVE

V kolikor podjetje ne dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, nas mora potrošnik pozvati k dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Če kljub pozivu potrošnika digitalne vsebine ali digitalne storitve CaliSI d.o.o. ne dobavi brez nepotrebnega odlašanja ali v dodatnem roku, za katerega se CaliSI d.o.o. izrecno dogovori s potrošnikom, lahko potrošnik odstopi od pogodbe o dobavi vsebine ali digitalne storitve.

Ne glede na zapisano v prejšnjem odstavku pa lahko potrošnik takoj odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:

–          podjetje izjavi ali je iz okoliščin očitno, da podjetje ne bo dobavilo digitalne vsebine ali digitalne storitve,

–          se potrošnik in podjetje dogovorita ali je iz okoliščin ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve očitno, daje v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dogovorjen čas dobave bistven za potrošnika, podjetje pa digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavi do tega časa ali v tem času.

Če kupec odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, CaliSi d.o.o. kupcu vrne vsa opravljena plačila v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve CaliSi d. o. o. vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva uveljavljanje zahtevka do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Podjetje potrošniku ne zaračunava nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil.

Po odstopu od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve se potrošnik vzdrži uporabe digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne daje na voljo tretjim osebam.

 

Kontaktni podatki za reklamacije:

CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana, Slovenija

  • trgovina@calivita.si
  • 01 420 16 00
  • 041 673 794
  • 080 16 61

 

PRAVICE ODSTOPA OD POGODBE ZA PRAVNE OSEBE

Pravne osebe ne morejo uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh ne da bi za to obstajal utemeljen razlog za vračilo. Nakup, ki ga opravi pravna oseba, se obravnava po Obligacijskem Zakoniku (OZ).

 

OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

CaliSi, kot upravljavec osebnih podatkov, za potrebe izvedbe naročila, pri spletnem nakupu o vas obdeluje naslednje osebne podatke:

 

o          elektronski naslov,

o          ime,

o          priimek,

o          naslov,

o          mesto,

o          poštna številka,

o          država,

o          kontaktni telefon,

o          kupljeni artikel in znesek,

o          skupni znesek naročila,

o          način dostave,

o          način plačila,

o          št. zbranih točk.

Zagotovitev podatkov, ki nam jih posredujete ob nakupu, je vaša pogodbena obveznost, podatki pa se obdelujejo za namen obdelave vašega naročila: dokončanje in potrditev naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga, z nakupom povezana komunikacija. V primeru, da podatkov ne zagotovite, ne moremo izpolniti obveznosti, ki izhajajo iz naročila, zato nakupa ni mogoče opraviti.  Podatki se bodo za ta namen hranili do izpolnitve vseh pogodbenih obveznosti oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov, z namenom morebitnega uveljavljanja pravnih zahtevkov iz naslova pogodbenega razmerja.

Do nekaterih vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete pri spletnem nakupu, lahko dostopajo tudi tretje osebe:

Če želite, da vam izdelke dostavimo, bomo vaše podatke, ki so potrebni za dostavo, posredovali našim poslovnim partnerjem, ki bodo v našem imenu dostavili naročeno blago (Pošta Slovenije ali GLS).

Če pri spletnem nakupu izberete plačilo preko plačilne kartice, boste preusmerjeni na spletno stran upravitelja plačilnih sistemov za zagotavljanje plačil, ki so samostojni upravljavci podatkov, ki jih posredujete za namen izvedbe plačila. Do podatkov, ki jih posredujete zaradi izvedbe plačila (številka kartice, podatki o imetniku kartice…), podjetje CaliSi ne dostopa.

Do vaših podatkov lahko dostopajo tudi ostali naši pogodbeni obdelovalci, ki vaše podatke obdelujejo v našem imenu za potrebe delovanja in vzdrževanja spletne strani ter vzdrževanja sistemske infrastrukture. Vsi pogodbeni obdelovalci vaše podatke obdelujejo izključno v našem imenu ter v skladu z našimi navodili in pooblastili. Pogodbeni obdelovalci vaših osebnih podatkov ne bodo uporabljali za svoje namene ali jih brez našega soglasja posredovali tretjim osebam.  Zagotavljamo vam, da v okviru obdelave osebnih podatkov sodelujemo izključno z zaupanja vrednimi partnerji, ki bodo vaše podatke obdelovali le z najvišjo stopnjo varnosti.

V določenih primerih in izključno ob izkazani ustrezni pravni podlagi, se lahko vaši podatki razkrijejo tudi drugim osebam. Vaše osebne podatke lahko tako v primerih, ki so določeni s predpisi, posredujemo javnim organom, če je to potrebno za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti ali pa opravljanje njihovih uradnih dolžnosti, kot so policija, sodišče, davčni organi in drugi.

 

Podatki se obdelujejo le na območju Evropske unije in se ne iznašajo v tretje države. Prenos vseh osebnih podatkov je zaščiten z varnim SSL protokolom.

V zvezi z obdelavo osebnih podatkov imate pravico do dostopa do podatkov, pravico do popravka in dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, pravico do izbrisa, omejitve obdelave, pravico do prenosljivosti podatkov ter pravico do ugovora. Zahtevo za uveljavljanje omenjenih pravic lahko posredujete na elektronski naslov gdpr@calivita.si.

Kadar osebne podatke obdelujemo na podlagi vaše privolitve imate tudi pravico, da kadarkoli začasno ali trajno prekličete svojo privolitev v obdelavo osebnih podatkov, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do preklica.

Če menite, da z obdelavo osebnih podatkov kršimo določila na področju varstva osebnih podatkov, imate pravico vložiti tudi pritožbo pri Informacijskemu pooblaščencu na naslov: Dunajska 22, 1000 Ljubljana, e-naslov: gp.ip@ip-rs.si, telefon: 012309730, spletna stran: www.ip-rs.si.

Vprašanja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov nam lahko posredujete na elektronski naslov gdpr@calivita.si ali ga naslovite na našo pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov na naslov IEPRI d.o.o., Dunajska cesta 106, 1000 Ljubljana s pripisom »DPO CaliSi« ali elektronski naslov pooblascena.oseba@iepri.si.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Pritožbo v zvezi z nakupom lahko kupec naslovi na naslov CaliSi, d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov trgovina@calivita.si.  Prodajalec bo na pritožbo odgovoril najkasneje v 5 delovnih dneh ter zahtevek razrešil v zakonsko določenem roku. Pritožba bo obravnavana zaupno.

 

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ima kupec, ki je fizična oseba, pravico sprožiti tudi postopek izvensodnega reševanja potrošniškega spora.

CaliSi kot prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), na kateri lahko kupec vloži pobudo za začetek postopka je dostopna na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

 

Sodno reševanje sporov

Za vse spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev in jih prodajalec in kupec ne bi mogla sporazumno rešiti, je, skladno z 51.a členom Zakona o pravdnem postopku (ZPP), krajevno pristojno tisto sodišče, v kateri ima tožena stranka stalno oziroma začasno prebivališče ali sedež. V primeru, da je tožena stranka prodajalec, je za sojenje poleg sodišča v kraju sedeža prodajalca pristojno tudi sodišče, na območju katerega ima kupec kot tožeča stranka stalno oziroma začasno prebivališče.

 

 

KONČNE DOLOČBE

Splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo. Vsakokratni splošni pogoji so objavljeni na spletni strani https://www.calivita.si/article/legal/legal/company/. Za kupca veljajo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu,  Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.

 

LJUBLJANA, januar 2023


PRILOGA 1:

 

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

 

Pravica do odstopa od pogodbe

 

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.

 

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneva:

– ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri prodajni pogodbi);

– ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z več kosi blaga, ki jih potrošnik naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno);

– ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov),

– ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi za redno dostavo blaga v določenem časovnem obdobju).

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana, Elektronski naslov: trgovina@calivita.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec (priloga 2).

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Potrošnik blago vrne na naslov CaliSi d.o.o., Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri prodajnih pogodbah, pri katerih ob odstopu od pogodbe podjetje ne ponudi lastnega prevzema CaliSi d.o.o. lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.


 

 

PRILOGA 2:

CaliSi d.o.o.,

Barjanska cesta 60, 1000 Ljubljana,

Matična številka: 8353301000

e-mail: trgovina@calivita.si

 

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

 

Spodaj podpisani ____________________________________________________ [Ime, priimek, fizični naslov]_______________________________________________________________,

vas obveščam, da odstopam od pogodbe za prodajo ______________________________________ (potrebno je navesti blago), naročeno dne _______________________, št. računa _____________________ , prejeto dne____________________.

 

Datum, kraj                                                                                             Podpis _______________________

__________________________________                                       (v kolikor se pošlje v fizični obliki)

 

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj si lahko nastavite prikaz piškotkov.


Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
0
    0
    NAROČILO
    Naročilo je praznaNazaj v trgovino